(: من گاهی شاد، گاهی غمگین

ممکنه نوشته ها ی خودم نباشه،
تاجایی که امکان داشته باشه نوشته ها با منبع ذکر میشه،
من فقط می نویسمشون ممکنه حقایقی از دنیای اطرافم و آدم های اطرافم باشه، و مربوط به خودم و مخاطب های زندگیم نباشه، بنابراین بدونِ قضاوت و پیش داوری خواننده باشید .
با تچکر :)

* تاسیس وبلاگ برای ششمین بآر :/
1390

منوی بلاگ
بایگانی

کمتر ادا در بیار

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۵۰ ق.ظ


95 به هر شکلی خواس میمون بودنشو نشون بده،،

از فروردین پرید به زمستون..

از اردیبهشت پرید به تابستون..

خدا به خیر کنه تا آخر سال رو.. :|


#95


۹۵/۰۲/۲۸
مـ ـن

نظرات  (۱)

اووووووووووووووو عزیزم اخر ب بلاگ پناه اوردی از دست بلاگفا من چیکار کنم ...

پاسخ:
دلش مارو نمی خواست :))
انید به اینکه پناهگاهه خوبی باشه :)
توام بیا پناهنده شو :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">