(: من گاهی شاد، گاهی غمگین

ممکنه نوشته ها ی خودم نباشه،
تاجایی که امکان داشته باشه نوشته ها با منبع ذکر میشه،
من فقط می نویسمشون ممکنه حقایقی از دنیای اطرافم و آدم های اطرافم باشه، و مربوط به خودم و مخاطب های زندگیم نباشه، بنابراین بدونِ قضاوت و پیش داوری خواننده باشید .
با تچکر :)

* تاسیس وبلاگ برای ششمین بآر :/
1390

منوی بلاگ
بایگانی

آخرین شروع

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۳۶ ب.ظ


بلآگفا نخواست مارو..، زور که نبود..

ما هم جآیی که مارو نخوان نمی مونیم..

این شد که تموم خاطرت گذشته رو دادیم دسته باد

و اومدیم که اینجا بمونیم.. :)

امید به روزهآی خوب.. 💙


۹۵/۰۲/۲۷
مـ ـن

نظرات  (۵)

عامو کجا؟

نه واقعا بلاگفای پر دردسر و پر زحمت رو فروختی به بلاگ دات آی آر؟


من چرا نمیتونم دل بکنم پس :((
پاسخ:
خستم کرد، هر روز یه داستان.. :/
میتونی :)
کاش منم بتونم . :(

+ تبریک میگم خونه جدیدتو . :گل
پاسخ:
میتونی.. :)
خیلی اذیت شدم اونجا، 
اینجا خوبع. آرومه..
ممنون عزیزم 
:* 
روزی ما هم رنج کشیده امدیم بلاگ دات ای ار زدیم ... تاب نیاردیم همان گونه با یک پست چرتکی مانده .... بلاگفا ادم را پاگیر میکند ... نمیدونم چ میگن شایدم نمک گیر بود :)
پاسخ:
تو هر چی بگی قبوله :)

منو که خیلی اذیت کرد..
اینجا هم خوبه.. شکر داره.. کیلو‌کیلو مهربونی داره که با آدم راه میاد :)
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۲۲ • مــآه پــیــشــونــی •
با تموم ِ مسخره بازیاش بازم به صد تا از بلاگ و میهن و ... می ارزه

# به نظر ِ من :)
پاسخ:
بله هر کسی نظری داره :)
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۲۳ • مــآه پــیــشــونــی •
راستی مرسی بابت تبریک تولد :) :*
پاسخ:
خواهش :) :* 💙

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">